Aθλητικά παπούτσια σχεδιασμένα από παιδιά!


Ποιοι είναι οι σχεδιαστές του μέλλοντος;
Η αχαλίνωτη φαντασία ενός παιδιού δύσκολα ξεπερνιέται από έναν ενήλικα, και η τελευταία καμπάνια της Reebok « Πάρε το παιδί σου στη δουλειά»- (Take Your Child to Work Day), το αποδεικνύει.

Η καμπάνια της Reebok έγινε με αφορμή το μη-κερδοσκοπικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Take Our Daughters And Sons To Work Day”. Το εν λόγω πρόγραμμα εφαρμόζεται στις Η.Π.Α, τον Καναδά και την Αυστραλία και έχει να κάνει με γονείς που παίρνουν τα παιδιά τους στη δουλειά για 1-3 ημέρες. Στις ΗΠΑ λαμβάνει μέρος την 4η Πέμπτη του Απρίλη.

Φέτος, η Reebok, για τον εορτασμό της ημέρας, έφερε μια ομάδα παιδιών να εξασκήσουν τις δημιουργικές τους ανησυχίες. Τα πιο πολλά σχέδια είναι χαρούμενα και παιχνιδιάρικα, αλλά κάποιες ιδέες και συνδυασμοί χρωμάτων θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν υψηλή αμοιβή για έναν επαγγελματία σχεδιαστή!

Τα πιο δημοφιλή που περιλαμβάνονται και στο παρακάτω promo-video της καμπάνιας, περιέχουν έναν ενσωματωμένο ανιχνευτή που κάνει «μπιπ» όταν πλησιάζει έναν φίλο, ένα ρομποτικό χέρι που αυτόματα δένει τα κορδόνια, παπούτσια χορού με μονόκερο και αδιάβροχες μπότες από γούνα λύκου…Μπορεί στην ουσία να είναι αρκετά μη-πρακτικά, όμως ανταγωνίζονται αρκετά τους ίδιους μονότονους συνδυασμούς χρωμάτων που βλέπουμε κάθε σεζόν.  

 

Η Reebok είναι θυγατρική της Adidas από το 2005, με έδρα την Βοστώνη και αρχικό έτος ίδρυσης το 1895 στο Bolton του Ηνωμένου Βασιλείου.

Νέα Έδρα- Βοστώνη

H εταιρία αθλητικών ειδών, μεταφέρθηκε πρόσφατα στο καινούργιο κτίριο που ονομάζεται Innovation & Design Building το οποίο με έκταση 220.000 τ.μ. μοιάζει με μια Reebok πόλη. Οι χώροι μοιάζουν με αυτούς ενός γυμναστηρίου, ενώ στους υπάλληλους της εταιρίας προσφέρονται διαρκώς υγιεινά γεύματα δημητριακών καθώς και smoothies.

Στο κτίριο δεν υπάρχουν προσωπικά γραφεία και κάθε υπάλληλος έχει ένα ντουλαπάκι για τα πράγματά του. Οι συναντήσεις γίνονται σε ανοιχτές περιοχές εργασίας ανάλογα με το τμήμα που ανήκει κάθε υπάλληλος, που ονομάζονται γειτονιές. Ακόμα και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Matt O’Τoole δεν έχει γραφείο. Αυτή η διαδραστική εγκατάσταση, με μακριά τραπέζια και καναπέδες για τους υπαλλήλους, τους εμπνέει να είναι συνδεδεμένοι με τα προϊόντα σε κάθε βήμα της παραγωγικής διαδικασίας. Όλοι οι υπάλληλοι βλέπουν σχέδια, χρωματολόγια, υλικά και τάσεις μόδας, ανεξάρτητα σε ποιο τμήμα ανήκαν παλιά.

Τα κεντρικά του κτιρίου Innovation Building, επίσης περιλαμβάνουν ένα καφέ, ένα photo studio, εργαστήρια σχεδιασμού, χώρους wear-testing κι ένα αρχείο με προηγούμενα μοντέλα Reebok που έχει έκταση 2.000 τ.μ.

Στο ισόγειο του κτιρίου, ένα κατάστημα με ονομασία Fit Hub 2.0, είναι το μοναδικό του είδους του. Κατά την διάρκεια των αγορών ο πελάτης μπορεί να εξατομικεύσει παπούτσια και μπλούζες απευθείας μέσα στο κατάστημα και να φύγει με ένα μοναδικό προϊόν μετά από μόνο 30’.

Οι 750 υπάλληλοι της εταιρίας, ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν τον χώρο εκγύμνασης που υπάρχει μέσα στο κτίριο και περιλαμβάνει, spin, yoga, χώρους χορού, αρένα μποξ, και crossfit. Επιπροσθέτως, κάθε φορά που επισκέπτεται ο υπάλληλος το γυμναστήριο λαμβάνει εκπτωτικούς πόντους για την επόμενή του συνδρομή. Πάντα ήθελα να γυμνάζομαι και να αμείβομαι γι’ αυτό…

Τι ωραία σύλληψη…Οι ενήλικες στο γυμναστήριο και να πληρώνονται, και τα παιδιά στη δουλειά!

Share and Enjoy !

Filed under Innovation

Είμαι η Ευρυδίκη, ερευνήτρια και μηχανικός μόδας. Ανήσυχη από την φύση μου, αναζητώ διαρκώς νέες πηγές έμπνευσης και ιδεών προκειμένου να τις ενσωματώσω με κάποιο τρόπο στην έρευνα την οποία λατρεύω. Όταν δεν είμαι σε μια τάξη να διδάσκω ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στην ένδυση, θα με βρεις να αναζητώ την επόμενη καινοτόμο ιδέα ή να προετοιμάζω την επόμενη δημοσίευση. Πιστεύω ακράδαντα πως η γνώση πρέπει να μοιράζεται διάχυτα χωρίς περιορισμούς. Στην στήλη Innovation- Καινοτομία, θα μοιράζομαι αυτό που αγαπώ - την γνώση. Γιατί η γνώση είναι δύναμη!