California Dreaming μέρος 2ο: Death Valley – San Francisco

Ρουμπίνη Περακάκη

Και ήρθε η ώρα να περάσουμε στο δεύτερο μέρος αυτής της περιπέτειας! Νομίζω ότι αυτό ήταν και το πιο αγαπημένο μου κομμάτι αυτού του ταξιδιού. Μεγάλες αποστάσεις με το αμάξι, έρημος, δάση, απεριόριστη φύση και τελικός προορισμός το μαγικό Σαν Φρανσίσκο.
Έχουμε μείνει στο Las Vegas…(https://www.citygirls.gr/rubi_pera/happy-living/travel/california-dreaming-los-angeles-nevada-las-vegas/ )

H τρίτη μέρα εκεί μας βρίσκει να έχουμε ξυπνήσει από πολύ νωρίς και ξεκινήσει τις ετοιμασίες για το πολύωρο οδικό ταξίδι που είχαμε μπροστά μας. Η διαδρομή που θα κάναμε εκείνη τη μέρα ήταν ιδιαίτερα φιλόδοξη με κύριο στόχο μας να διασχίσουμε το Death Valley και να καταλήξουμε νότια της λίμνης Tahoe όπου θα διανυκτερεύαμε το βράδυ.

Πρώτο μέρος διαδρομής – Death Valley
Η απόσταση από το Las Vegas προς το Death Valley ήταν περίπου δύο ώρες. Στη διαδρομή ήδη είχα αρχίσει να εντυπωσιάζομαι από τη μαγεία της ερήμου αλλά τίποτα δεν με προετοίμαζε για αυτό που θα συναντούσαμε στην Κοιλάδα του Θανάτου.

Η διαδρομή προς το Εθνικό Πάρκο Death Valley

Εδώ να σημειώσω ότι θέλει κάποια μικρή προετοιμασία για όσους αποφασίσουν να επισκεφτούν αυτό το μέρος λόγω των ακραίων καιρικών φαινόμενων και των ιδιαίτερα υψηλών θερμοκρασιών. Επίσης, το Πάρκο δεν καλύπτεται από δίκτυο τηλεφωνίας και gps, οπότε πριν το ταξίδι είναι απαραίτητο να συμβουλευτείτε το χάρτη του Πάρκου και τις ενημερώσεις για τους δρόμους από την ειδική ιστοσελίδα.
Παίρνοντας τη στροφή που μπαίνει στο Εθνικό Πάρκο Death Valley, ήδη το τοπίο με μάγεψε με τα χρώματα και τη μορφολογία του. Μεγάλοι αμμόλοφοι, ιδιαίτεροι σχηματισμοί πετρωμάτων και ένας απέραντος δρόμος κατά μήκος της κύριας διαδρομής. Κοιτώντας αριστερά και δεξιά νόμιζα ότι βρίσκομαι σε κάποιον άλλον πλανήτη και σίγουρα όχι στη γη…

Το Dantes View προσφέρει πανοραμική θέα σε όλη την έκταση του Πάρκου,

το Artist Palette με τους μοναδικούς χρωματισμούς αμμόλοφους αποτέλεσμα διαφόρων ιχνοστοιχείων των πετρωμάτων. Τέλος το Badwater Basin, ίσως το δημοφιλέστερο αξιοθέατο του Πάρκου,

βρίσκεται 86 μέτρα κάτω από τη στάθμη της θάλασσας και είναι το χαμηλότερο σημείο της Βόρειας Αμερικής. Εδώ να σημειωθεί ότι στο Badwater Basin έχει καταγραφεί η υψηλότερη θερμοκρασία του κόσμου κάνοντας το Death Valley το θερμότερο και πιο θανατηφόρο μέρος της γης! Η ώρα που φτάσαμε εκεί ήταν 11 το πρωί και το θερμόμετρο ήδη άγγιζε τους 45 βαθμούς Κελσίου!

Προειδοποιητική πινακίδα στο Badwater Basin

Μετά από τέσσερις περίπου ώρες περιπλάνησης μέσα στο Πάρκο ήρθε η ώρα να συνεχίσουμε το ταξίδι στη επόμενη στάση μας, τη λίμνη Tahoe.

Βγαίνοντας από τη Death Valley η εναλλαγή του τοπίου είναι ιδιαίτερα απότομη. Τη μια στιγμή ο δρόμος περνούσε μέσα από την έρημο και καθώς άλλαζε το υψόμετρο βρέθηκα να οδηγώ στα πευκοδάση των χιονισμένων βουνοκορφών του Yosemite!

Διασχίζοντας το χιονισμένο Yosemite

Την ώρα που έπεφτε το ηλιοβασίλεμα και λίγο πριν φτάσουμε στη λίμνη στο ραδιόφωνο του αυτοκινήτου έπαιζε το Creep των Radiohead. Απόκοσμη μαγεία!

Στη λίμνη διανυκτερεύσαμε μόνο ένα βράδυ, ίσα ίσα για να πάρουμε δυνάμεις για το δεύτερο μεγάλο κομμάτι του road trip, μέχρι το San Francisco, στην πόλη που μου έκλεψε τη καρδιά…

San Francisco – The Golden State
Τι να πρωτοπώ για αυτό το μέρος! Ο καλλιτεχνικός αέρας, η ιδιαίτερη τοπογραφία και αρχιτεκτονική, τα χρώματα, οι δρόμοι…

Μια πόλη με όλα τα στοιχεία του μεγάλου αστικού κέντρου αλλά με ένα ρομαντικό και μποέμ χαρακτήρα.

Στο Downtown πέρασα όλη τη μέρα με τη φωτογραφική κάμερα ανά χείρας να τριγυρίζω στους δρόμους της πόλης έχοντας φτιάξει ένα νοητό χάρτη με όλα τα σημαντικά κτίρια που ήθελα να επισκεφτώ. Περπάτησα από το Union Square

Union Square / Θέα από το roof garden του Macy’s

και την πρώην Γκαλερί Xanadu του αρχιτέκτονα Frank Lloyd Wright,

Χanadu Gallery / Αρχιτέκτονας Frank Lloyd Wright

μέχρι το σύγχρονο Εβραϊκό Μουσείο,

Σύγχρονο Εβραϊκό Μουσείο / Αρχιτέκτονας Daniel Libeskind

τον Καθεδρικό Saint Mary of the Assumption και την ιστορική Chinatown.

Η επόμενη μέρα μας βρίσκει στη γέφυρα Golden Gate, ίσως και το πιο χαρακτηριστικό και χιλιοφωτογραφημένο αξιοθέατο της πόλης. Παρά την ομίχλη που κάλυπτε εκείνες τις ημέρες, η θέα της γέφυρας ήταν εντυπωσιακή!

Golden Gate Bridge

Δεν συγκαταλέγεται τυχαία στα αρχιτεκτονικά θαύματα του Σύγχρονου κόσμου, ακόμα και η συγκεκριμένη μοναδική απόχρωση του πορτοκαλί έχει πάρει το όνομά της από τη γέφυρα. Golden Gate International Orange – ή αλλιώς το παγκόσμιο πορτοκαλί!

Συνεχίζοντας ανηφορίζουμε στα Twin Peaks για να θαυμάσουμε τη μοναδική θέα στη πόλη

Top of Lombard Street

και στη συνέχεια κατεβαίνουμε την ιδιαίτερη Lombard Street με τις κλειστές στροφές.

Τελευταία μέρα στο San Francisco και βρίσκομαι στο Fisherman’s Wharf και το Pier 39, από τα πιο πολυσύχναστα και τουριστικά μέρη.

Fisherman’s Wharf / Pier 39

Η μέρα ήταν ηλιόλουστη και ιδανική για βόλτα στη θάλασσα, τα τελευταία ψώνια για σουβενίρ πριν την επιστροφή και τη δοκιμή των περίφημων saltwater candies!

Pier 39

Από το Fisherman’s Wharf είναι επίσης ιδανικό σημείο για να δει κανείς τις φυλακές του Αλκατράζ καθώς και τους θαλάσσιους ελέφαντες που είναι “μόνιμοι κάτοικοι” στις προβλήτες της περιοχής!

Όπως είπα και στην αρχή, αυτή η πόλη με μάγεψε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα του σύγχρονου κόσμου, Μέκκα της τεχνολογίας, μητρόπολη του ακτιβισμού, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της LGBD κοινότητας, κέντρο τέχνης και πολιτισμού. Μια πόλη με ιδιαίτερη κουλτούρα που σου δίνει την αίσθηση ότι όλοι και όλα ανήκουν εκεί.
Παίρνοντας το δρόμο για το αεροδρόμιο μέσα στο κεφάλι μου τριγύριζαν οι στίχοι του ´I left my heart in San Francisco’ και πραγματικά ένιωθα ότι ένα κομμάτι της καρδιάς μου θα έμενε εκεί. Δεν ήθελα να κατανοήσω αυτό το συναίσθημα, μονάχα χαμογέλασα και υποσχέθηκα ότι θα επιστρέψω σύντομα…

My love waits there in San Francisco
Above the blue and windy sea
When I come home to you, San Francisco
Your golden sun will shine for me…

Share and Enjoy !

Filed under Travel

Γεια σας! Είμαι η Ρουμπίνη και τα τελευταία χρόνια ζω στο Λονδίνο. Εργάζομαι στον κλάδο της αρχιτεκτονικής και συγκεκριμένα στον τομέα της αστικής ανάπλασης και πολεοδομίας. Νιώθω ιδιαίτερα τυχερή που το επάγγελμά μου μου επιτρέπει να δημιουργώ, να ορίζω και να ομορφαίνω τις πόλεις και τους χώρους στους οποίους ζούμε. Λατρεύω την τέχνη, το διάβασμα, τη μουσική,τα ταξίδια... Θα χαρώ πολύ να μοιραστώ μαζί σας τις περιπέτειες μου!