Έρχονται τα καταστήματα με άδειες βιτρίνες και οι αγορές χωρίς ψώνια!

Τα καταστήματα ΖARA ανακοίνωσαν την έναρξη της AR (aka Augmented Reality– ή αλλιώς Επαυξημένη Πραγματικότητα) εμπειρίας σε 120 κεντρικά της καταστήματα. Το σχέδιο αυτό θα έχει παγκόσμια κάλυψη και θα εχει έναρξη τον Απρίλιο του ’18.

Τί ακριβώς όμως θα προσφέρει αυτή η εμπειρία στους “προνομιούχους”  πελάτες των 120 καταστημάτων; Όσοι θα έχουν κατεβάσει την εφαρμογή ZARA AR app στο κινητό τους, όταν θα το κρατάνε μπροστά σε συγκεκριμένα σημεία του καταστήματος (π.χ βιτρίνα ή αισθητήρα), θα βλέπουν στο κινητό τους να ζωντανεύουν μοντέλα ντυμένα με προϊόντα ZARA. Αυτά τα μοντέλα όχι μόνο θα περπατάνε αλλά θα μιλάνε επίσης. Ο χρήστης, πέρα από την μοναδική εμπειρία που θα βιώνει, θα μπορεί να αγοράζει αυτά τα περιορισμένης έκδοσης κομμάτια, κάνοντας απλά ένα κλικ επάνω στην οθόνη του κινητού του.

Η ίδια λειτουργία επίσης θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να βλέπουν  οπτικό υλικό των προϊόντων Zara όταν περνούν με την συσκευή τους πάνω από ένα πακέτο, που μόλις παραλήφθηκε, για παράδειγμα, μετά από μια online παραγγελία.

Augmented reality

Discover Zara Studio collection through Augmented Reality! Available April 12th. Download now the app: https://go.zara/fb-augmentedreality #zaraar

Posted by ZARA on Monday, 9 April 2018

 

Η ZARA, ιδιοκτησία της Inditex, του μεγαλύτερου λιανέμπορου ρούχων παγκοσμίως, έχει χτίσει μια ολόκληρη αυτοκρατορία επάνω στην ικανότητα να μεταφέρει νέες ιδέες ρούχων από το γραφείο του σχεδιαστή στο κρεμαστάρι του καταστήματος μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα. Όμως, τα φυσικά καταστήματα ή αλλιώς brick-and-mortar δέχονται τρομερές πιέσεις και ταυτόχρονα σκληρό και αυξανόμενο ανταγωνισμό από άλλους παίκτες, οι οποίοι παίζουν ένα μόνο παιχνίδι: αυτό του online-sales-only. Τέτοια sites όπως ASOS και Boohoo έχουν  λιγότερο χρόνο απόκρισης στις επιθυμίες των millennials και προτιμώνται περισσότερο από τους καταναλωτές-λάτρεις των ηλεκτρονικών αγορών.

Η πρωτοβουλία των καταστημάτων Zara με την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) είναι μέρος μιας ευρύτερης ψηφιακής κατεύθυνσης ενός πιλοτικού προγράμματος που ξεκίνησε τον Ιανουάριο στο Westfield του Λονδίνου. Το εν λόγω pop-up κατάστημα, σχεδιασμένο αποκλειστικά για παραγγελίες online, θα μείνει ανοιχτό μέχρι το Μάιο, και ενώ μπορεί ο πελάτης να επιλέξει όποιο προϊόν επιθυμεί δεν μπορεί να πάρει μαζί του τίποτα φεύγοντας. Αν η παραγγελία, όμως, γίνει μέχρι τις 2μμ,  έχει το προνόμιο να παραλάβει το απόγευμα τα προϊόντα στο σπίτι του. Εκτός από αυτό, οι καθρέφτες μέσα σε αυτό το κατάστημα είναι ενισχυμένοι με ειδικές οθόνες για να προσφέρουν υπηρεσίες σύστασης προϊόντων: απλά σκανάροντας το επιλεγμένο ρούχο, προβάλλονται στον καθρέφτη άλλα ρούχα ή αξεσουάρ που ταιριάζουν με αυτό που έχει ο πελάτης στο χέρι του και μάλιστα στο μέγεθός του!

 

 

Σχετικά με την εμπειρία της Επαυξημένης Πραγματικότητας- AR, αυτή είναι προσβάσιμη μόνο σε όσους έχουν την εφαρμογή. Όσοι δεν την κατεβάσουν  δεν θα βλέπουν τίποτε πέρα από το ορατό, ενώ όλοι εμείς οι υπόλοιποι που δεν μένουμε σε γνωστές μητροπόλεις υψηλής αγοραστικής δύναμης, θα μείνουμε με την όρεξη…

Θα περιμένουμε αυτό το πρόγραμμα δύο εβδομάδων να γίνει τόσο επιτυχημένο και ευπρόσδεκτο από το κοινό (μέσα από τις πωλήσεις βεβαίως), όσο να φτάσει και σύντομα σε ένα ZARA κατάστημα κοντά μας.

Όσο για την εμπειρία σε pop-up κατάστημα με όλη την τελευταία τεχνολογία ρομποτικής για την προετοιμασία της παραγγελίας μας μέσα στο κατάστημα και την αποστολή στο σπίτι μας την ίδια κιόλας μέρα, δεν έχουμε παρά  να κανονίσουμε μια απόδραση στο Λονδίνο για να βιώσουμε την εμπειρία!

Share and Enjoy !

Filed under Innovation

Είμαι η Ευρυδίκη, ερευνήτρια και μηχανικός μόδας. Ανήσυχη από την φύση μου, αναζητώ διαρκώς νέες πηγές έμπνευσης και ιδεών προκειμένου να τις ενσωματώσω με κάποιο τρόπο στην έρευνα την οποία λατρεύω. Όταν δεν είμαι σε μια τάξη να διδάσκω ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στην ένδυση, θα με βρεις να αναζητώ την επόμενη καινοτόμο ιδέα ή να προετοιμάζω την επόμενη δημοσίευση. Πιστεύω ακράδαντα πως η γνώση πρέπει να μοιράζεται διάχυτα χωρίς περιορισμούς. Στην στήλη Innovation- Καινοτομία, θα μοιράζομαι αυτό που αγαπώ - την γνώση. Γιατί η γνώση είναι δύναμη!